måndag 29 mars 2010

tankar

Sitter här och försöker skriva men det liksom fastnar, kommer inte riktigt ut i texten som jag tänker och känner. Iallafall så har det hänt en väldigt sorglig sak, en bekant till mig valde att inte leva längre, och det man inte kan förstå är hur långt ner på botten en person kan vara utan att man märker någonting, hur dåligt man måste må när man inte ser någonting att leva för? Den här tjejen var alltid så himla glad och rolig när jag väl träffade henne, en stark person som var väldigt lätt att tycka om. Hon var en av mina bästa vänners bästa vän, hon är någons dotter, någons syster, mångas vän och mina tankar går ut till alla dom som finns i hennes närhet.

Vi har bara varandra till låns här i livet, ibland är det bara för ett kort ögonblick och ibland är det i flera år.

Vart du än finns nu så hoppas jag att det är på en plats där solen alltid skiner över dig och att du har fått din ro, sov gott fina tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar