tisdag 30 november 2010

ynklig

Börjar med att ursäkta för dålig bloggning, blir lätt så när jag jobbar borta på veckorna och är helt död på helgerna.
Men nu är det annorlunda, ligger hemma i soffan och har gjort det dom senaste dagarna. Jag är sjuk som fan och kan inte jobba, och vad har jag blivit sjuk av då? Jo vattnet har förgiftat mig och typ resten av östersund befolkning. Någon äcklig parasit som tagit sig in i vattnet som jag sen har druckit. Nu måste jag koka vattnet i minst tre minuter för att kunna dricka, borsta tänderna, skölja grönsaker osv fram tills NÄSTA ÅR! Skulle kunna tro att vi bor i afrika..
Just nu så önskar jag att min man var hemma och tog hand om mig, känner mig ynklig och liten i behov av kramar. Får nöja mig med dålig tv och proviva (som en snäll mamma kom med).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar