torsdag 6 januari 2011

alsen

godmorgon godmorgon

Vilken trevlig kväll jag hade igår, var bortbjuden på middag hos några vänner och dom brukar anordna det varje år på trettondagsafton. Men igår var första gången för mig. Det var så himla fint och trevligt, männen hade frack och kvinnorna klänning, värsta tillställningen alltså. Det bjöds på champagne, två förrätter, varmrätt, efterrätt, ostbricka, massa vin, kaffe, avec, choklad. Behöver jag ens nämna att jag fick paltkoma deluxe? Jag känner mig typ fortfarande mätt. Glömde kameran hemma så det blev inga bilder tyvärr, men det var wonderful alltihop. Stort tack till värdparet!

Imorse vaknade jag av att jag nös typ 15 gånger på rad, skönt uppvaknande. Och nu sitter jag och väntar på att cissi och safia ska vakna. Tror jag ska göra kaffe så länge för man vet aldrig hur länge jag får vänta..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar