lördag 18 september 2010

long time

Oj oj vad länge sen det var som jag var inne och skrev något här nu. Lusten att blogga har helt enkelt inte funnits där nu på ett tag, men den verkade ju dyka upp nu igen.. Sist jag skrev så var det sommar, brun hy och bara ben. Nu är det gula träd, regn och varmare kläder som gäller.

Tänkte ge mig på en snabbresume av sommaren, jag var i turkiet i en vecka för lite rehab av hjärtat tillsammans med mamma och pappa och cecilia. Jag cecilia och josefine var i borlänge på peace & love och lyssnade på massa bra musik, bodde i tält och drack varm öl. Åkte även en sväng ner till oslo och till bästa koppen, vi utforskade oslo drack öl och myste. En av sista dagarna jag var där så fick jag även ett samtal från brorsan som berättade att tristan äntligen kommit till världen, och det är nog den bästa händelsen i sommar. Efter det så var det yran och stråket och det behöver ingen närmare beskrivning. Någon vecka efter det så åkte jag och cissi till spanien för en veckas segling runt costa del sol. Vi la till i nya hamnar varje kväll och fick då se en ny stad varje dag. Det var mycket bad och solandes på däck. Men det roligaste med den resan var när det var hur många delfiner som helst som hoppade alldeles bredvid båten.
När jag kom hem igen så började tankeverksamheten rulla på och jag angie och sofie bestämde oss för att jobba i norge. Vi fick jobb på ett ställe i meråker. Så nu är det alltså nu och höst. Vi jobbar och sliter hela dagarna med att förpacka kött, väldigt slitit men ändå så skönt för när vi är klar där har vi en resa framför oss, vet inte vart än bara att det blir till något varmt land.

Jag tänkte lägga ut lite bilder från sommaren men eftersom att min dator har lagt av så får det bli en annan gång.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar