söndag 3 oktober 2010

Jag har nu äntligen tagit mig i kragen och köpt en mac (som jag har längtat) så nu kommer jag uppdatera lite oftare.

Just nu så ser mitt liv ungefär ut såhär:

Packa kött, packa kött, packa kött, äta, packa kött, åka hem till stugan, sova, vakna, packa kött, packa kött, packa kött osv osv. Återupptar mitt liv igen på fredagar genom att åka hem till min fina man, kramas i soffan nästan hela helgen. Träffa familjen också såklart, men det kan ju även bli en flaska vin och lite fest då och då, sen åka iväg på jobb igen och då är det samma igen fram tills fredagen.

Nog om det. Idag har det inte hänt så mycket spännande, jag har hängt hemma med min man nästan hela dagen förutom en avstickare på ica. Pussat honom hejdå för han åkte till stockholm idag och vidare till barcelona imorgon (orättvist) så vi kommer inte träffas nu på två veckor. Och sen ikväll så har jag varit och hälsat på min storebror med familj, druckit kaffe och pussat på min underbara brorsson tristan. Hade även köpt med mig en liten present till honom, en grön dinosauriesparkdräkt som han kommer vara så söt i. Och nu tänkte jag packa iordning det sista inför norge och sen krypa ner i sängen, så god natt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar