söndag 10 oktober 2010

bakissöndag

Cissi sov här inatt, och imorse vaknade jag av att jag låg och kramade henne. Jag trodde det var daniel som låg där och oj vad fel det var, och för att inte antasta henne mer så gick jag o la mig på soffan och kollade på tv, och tror ni jag blev lite glad när jag zappade igenom? det var bumbibjörnarna på tv och det gjorde min morgon.
Sen resten av dagen spenderades i soffan tillsammans med cissi, käkade kebab, kollade på cribs och var äcklig och bakis.

Det var meningen att jag och angie skulle ut och cruisa på simones vespa ikväll, men när vi ska starta fanskapet så vägrar den starta. Det fick bli bilen istället (sorg). Åkte ut till fina annie och daniel på bullfest. Bjöds på mycket skratt och det gjorde den här bakissöndagen fulländad. Just ja, ännu en sak som fulländade kvällen: the pretty reckless album, så sjukt bra. Jag är fast!

Nu ska jag sova. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar