söndag 17 oktober 2010

spontanutgång

Igår fick jag en släng utav höstdepressionen, satt hemma och tyckte synd om mig själv. Men insåg ganska snabbt att det inte funkade så jag tog mig i kragen, sminkade mig drog på skinnbrallerna och klackarna. Åkte ut till Annie på frösön och drack vin, dansade, skrattade så jag fick ont i magen och var med världens finaste tjejer. Annie bjöd ju även på mezcal och herregud vad starkt det var, som att injicera sprit rätt in i blodet. Sen gick vi in på olearys och dansade ännu mer och drack shottar. Helt UNDERBAR kväll.

När jag vaknade imorse och skulle hämta vatten i köket så hittade jag FYRA mcdonalds påsar full med käk, sjukt mycket bigmacs och cheeseburgare.. Ibland undrar man ju vad man tänker med.

Nu ska jag kolla på film med min fina man och bara vara bakis i soffan.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar