måndag 22 februari 2010


dior couture


En ny vecka, och en ny dag på jobbet, med förhoppningsvis nya möjligheter. Ute är det så jävla kallt, det är nästan - 30, men solen lyser ju iallafall så det underlättar ju lite grann, men det hade gärna fått vara några grader varmare för min del. Blir det varmare till helgen så ska jag tvinga med min karl ut på isen och åka lite långfärdsskridskor, ta med fika och förhoppningsvis få lite färg i ansiktet, för idag är jag fan vitare än snövit.
Det känns som att den här veckan kommer bli bra, ikväll så kommer cissi över på middag och vi ska äntligen ta tag i planeringen om paris.
På onsdag ska jag och mamma på bio och sen på torsdag kommer ÄNTLIGEN min finaste hem. åh vad jag saknat och längtat! 10 dagar är alldeles för lång tid att vara ifrån varandra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar